Söndag idag.. måndag imorgon!

Imorgon är det dags för jobb igen, dock en ganska lugn dag för jag måste hem och kolla igenom bokföringen för Januari månad och även räkna ut momsen som ska betalas ganska snart för just den månaden.
Men det är nog ganska snabbt fixat när jag väl har kommit igång. :)

Imorgon har jag en kund som kommer för att fylla på sina volymfransar. Kanske att det blir en till kund efter det, jag har inte riktigt bestämt mig än. Bokföringen och momsen hänger alltid tungt på ens axlar när man sköter allt sånt själv. Det är så skönt att kunna ägna en hel dag åt att ta det lugnt och få det fixat i sin egna takt, och det är ännu skönare sen när det är över. =)

Idag har jag och min sambo vart i Borås och kollat på en handbollsmatch som våran kompis var med och spelade i, och efter det åkte vi och åt jättegod thaimat. Precis kommit hem nu och måste sätta mig och göra klart allt inför kommande vecka, kolla över materialet så att jag har så det räcker osv, eller om det är dags att börja beställa vissa grejor nu. Det är ju skandal om limmet till fransarna är slut eller så i mitten av veckan.. men just det behöver jag inte oroa mig för, jag har så det räcker. ;)

Nej, men som sagt, franspåfyllning imorgon, sen hem och få ordning på mina papper, och sen stallet.
Japp, jag har en häst också. ;) Men mer om det i ett annat inlägg.

Bor du i Borås och vill ha snygga naglar eller fransar? Eller kanske en hårförlängning?
Jag funderar på att ha en liten bloggrabatt, får kika närmare på det. =)

Ha det gött!
 
 
Allmänt | |
Upp